~guDlarK 2 Ayah n ArriF~

Aku pun dah lamer tak update blog aku nih.. udah berhabuk , bersarang dengan labah2...agak2 nya kalu aku biarkan lagi decompose blog aku nih..WAHWAHWAH!!! esok adik bongsu aku arrif bakal berentap bagi merebut PIALA TARIAN TADIKA-TADIKA ..sebenarnya aku yg reka award tuh..hehe.. tapi mmg betul pun.


Esok ada pertandingan persembahan antara sekolah tadika n adik aku turut menyertainya.. Ayah aku plak ader exam PTK kat mane ntah. Gud lark yah, n tomorow gonna be his befday.. happie becoming besday.. semoga hasrat ayah nak quit smoking n becoMes slimmer tercapai ", n wat happened 2day??? aku tak g matriX..Lega sket, maleh nak pikir pasal matriX lg..bek aku fokus nak masuk UIA..


Tapi penungguan demi penungguan scholarship MARA masih membebankan aku.. Tadi aku baca post Fariz Zaidi pasal tajaan mara nih. Btollah kata dier lebih baik tawakal jer. Bukan per, kang frust menonggeng saper susah? Diri sendiri gak.. K aku tak nak nagging bebanyak memalam buta ni..Sok aku nak wish ayah nyer besday n wish adek aku gudlark dalam competition dier..


Aku mmg respect ah adek aku ngan kengkawan dier sebab bleh ingat step gerak rama. erak rama tuh sejenis tarian. Ntah larh aku pun ta ponah dongar. aYAH, tyme exam kalu ta tau, tembak jer, tapi jangan guner rifle lah,kang ta pasal2 masuk jail..hehe.. Takper yah, even tough ayah tak dapat naik pangkat pun, ayah tetap polis..Tak kene buang punya.. N 4ever you'll the BESTEST DADDY in my life tyme ", ChaiyoK2!!! aRRIF N AyAH!!

ni adikku Arrif, gudlark eSok!!

Ayah beST of lUrk n apie besDAy!!

Comments

Wal said…
mengape adekmu bbeza dgnmu wahai izati? hehe~
mufazai said…
uh,
ryte now what we should do is
tawakkal n solat hajat,
but seriously.
at home,
i'm not really hv any idea to go for solat hajat.
but then,
i must do it...
humbleServant said…
oiii syawal, dah lama tak makan ponampar erh???
hehe~

kalu ko nak tau, tyme aku kecik2, muka adek aku cute cam aku tau!! n of courselah aku slim giler tyme tuh..haha
humbleServant said…
samerlah aku...
ntah biler nak wat solat hajat...
tapi kiter dah kire bertuah dapat masuk U ",

erh Fariz, doakan aku sekali tau !
doa ko kan MAKBUL... hehe
Wal said…
pkataan slim tu memang wat aku tsengih sorg2..kekeke
whiteCASTLE said…
hehe..
izzati ucapkan gud luck tok pak cik LAN..
dan kpd adik ariff yg comel tu..
huhu
kpd fariz n izzati sabar je la..
hari MARA umumkan keputusan akan tiba..
aku doakan kite sume dapat ape yg terbaik tuk kite..

syawal:
btol pe kate izzati yg muke die kecik2 cam ariff..mak die kate..
Unknown said…
malu siak dengan adik kau pasal cakap kat fon. mati gua igt lu yg on the fon.
haha
macho je arep tangkap gambo gituh.

haha , ucap besdei utk bapak kau okayyyy ?
Unknown said…
http://auneesynopsis.blogspot.com/

link baru aku ni beb. taleh bukak dah yang lame. harap maklum.


amboi amboi, bukan main lagi, aku terasa ouh yg pasal madonna tuh. hahaha
humbleServant said…
dear Auni, alah ko nak malu buat per, adek aku tuh baru darjah 5...
aper la tuka link, gatai..mmg ko bajet madonna pun..hehe

syawal dengar tu aper sarah kater... mmg aku kecik2 dulu mcm adek aku..haha

sarah thamx g tau perkara sebenar ..haha..
aku doakan yg terbaik untuk kita..insyallah..
Unknown said…
haha. ak plak yg takut ngan keptusan mara beb. hish. ade plak nk sorok jig jumpa,. hahha lawak lawak. ko lah madonna nak hide hide online sign plak dlm mespes.

dahaga gila tgk air yg ayah ko minum
humbleServant said…
tyme tuh aku g pizza hut..giler gempak sedap makan tyme tuh..

ko biler nak blanja aku hah Grover??
haha

bialah, aku nak hide..aku kan kawan 'madonna'
maksud aku 'madonna' tuh kau lah..
haha

Popular Posts