Monday, August 24, 2009

Mama Masuk Wad

pagi tadi sahur sardin mama masak
mama kalau masak sardin mmg bertambah aku makan
[aloh!!! kalau tak masak sardin pun aku tambah jer,hehe]
.
.
.
tapi
sumthing bad happened
mama kene masuk wad
sbb kurang darah
dulu pun mama dah penah masuk wad gak
atas sbb yg sama
bersama-sama lah kita berdoa semoga mamaku
cepat sembuh
.
.
.
sebagai satu2 nyer anak pompuan
kene lah tolong sediakan juadah berbuka
akhirnya dengan keringat dan skill yg ada
terhasillah
Ayam Masak Kicap
dan
Sayur Sawi Tumis Sos Tiram
.
.
.
angah plak
yg mmg pakar buat air
telah mencampurkan sirap dan sunquick
macam kat kenduri kawen tuh
.
.
.
dah hari tuh jugak
Arrif yg baru berusia 6 tahun
berjaya puasa sepenuhnya
sayangnya kitorg tak dapat buka ngan mama
.
.
.
biler aku masak tadi
baru aku tahu betapa peritnya nak dirikan sebuah keluarga
menjadi ibu dan isteri
walaupun aku masih muda
[bukan maksudnya aku nak nikah lagi erk]
.
.
.
SEMOGA MAMA CEPAT SEMBUH
ayong[akulah], angah , adil, arrif dan ayah
sedang menggu kepulangan MAMA

8 comments:

shikin said...

semoga mak ko cpt sembuh. haha.. ade gk tu ko berangan nk kawen awl kn..hehhehe

AxL VoGa said...

komen xde kena mngena ngan post..

cmne tw nme aku 'che'??

ko knal ke ak?? i mean kt kmb prasan ke ak?? bcoz sorry sgt2, i dunno who u are...sorry~~

ikhwana syuhada said...

semoga mama ayong cepat sembuh ^_^.

Guru Hujung Dunia said...

laa..kesian. Apa dah jadi. tapi anak2 yg terdidik dengan baik sudah pasti berjaya myelesaikannya dgn baik

sarah_liyana said...

semoga mama akan cepat sembuh..insya Allah..

wow..ko masak???
de rse x masakan ko tu??btol2.mmg perit jd seorang isteri dan ibu..tp itulah nikmat hidup di dunia tau...kah3..

humbleServant said...

shikin : huhu..kahwin awal.kalau amek kos lain takper gak, dah namer pun BUDAK MEDIC, ntah dah abes kahwin tuh dah nikah ker blom.haha

che farhan : lah? ko tak knal aku?
haha

ikhwana : syukran ya ukhti.

Guru Hujung Dunia : mudah2han.. nih cg mrsm mersing en?

sarah : sedap lah weyh..siap boleh makan tyme sahur tadi..hahaha!!!

F a r i z z a i d I said...

mama. cepatlah sembuh!!

humbleServant said...

fariz : aik.. panggil mak mentua ker..
haha
gurau yer