kegilaan exam~~ arghhhh!!!!

memang "seronok"lah
lepas jawab paper chemist semalam
bagai sembilu membelah dan menusuk dada
haha
(karut meh -.-")
macam tak percaya
ini 1st tyme dalam hidup aku
main bedal jer soalan
atau dgn kata lain
tembak soalan, adoyai
nak salahkan sapa lagi
kene terima hakikat untuk chemist, math , bio
for paper 1 takleh guna GDC (kalkulatorlah)
Gdc lah senjata kami budak ib
haha!!! apakah? (sejak exam nih otak aku dah mereng)
aku nih g rajin2, tak g bundarkan RMM tuh
dah tuh aku nak bahagi 2.01 dgn 55.85 guna tangan
guna otak?
without GDC??
bergegar tangan aku masa jawab tuh
bayangkan 15 minit pertama, hampir ke separuh 1 jam
aku masih terkedek di page pertam paper 1 kimia
masalahnya
aku tak pandai nak bahagi guna tanganx
bukan satu soklan stoichiometry,
tapi berbelas
dan semuanya aku hantam
kerana tangan aku g menggelet9ngeh3ar
dan jam yg menjalankan tugasnya dgn penuh keadilan
SEDIKIT pun tak beri peluang
akhirnya
when i got out from the hall ( supposely the hell. ngeh3x)
people busying said that
"kita salah ker yg tuh"
"teruknya paper kita"
"soklan tuh kita dah salah"
apa2 je lah
the should feel grateful
as their luck as not BAD + HORRIBLE + WORST as mine
arghhhhhhhhhhhhhhhh!!!
n today
i just done 4 my bio paper
n only at kmb i started realize
u wont get success without stuggling
spm, pmr and upsR
semua Allah dah bantu aku
even tough i realize dat i dont deserve 4 dat
mana taknya spm aku banyak bazirkan masa
but still He rewards me, with straigh a1....
International Bacchalaureate
Or known as IB
had change my tough totally
study sMART but not hard
pay ATTENTION in class, or else u need to stay up all nite to digest the book
complete your homework and TASK, or you will SUFFER
Consult your TEACHER , OR teacher will consult YOU..haha
doing math everyday
dont procastinate
make sure you separate the handout according to subject
and the most
be with HIM, not for exam thinggy only
but 4 the rest of your breath on HIS earth
paper bio tadi bolehlah
bersyukur padanya
paper kimia?????????
maafkan daku wahai tEACher Azmira
i 'll study smart 4 next exam

Comments

whiteCASTLE said…
lek2..aku pon terok gak exam lepas..xtau la..tp aku yakin Allah MAha Pencipta itu akan menolong hambanya yg sudah berusaha..oleh itu..usaha dan bertawakalah..yg penting usaha dulu..dah byk kali aku dpt rse tanpa usaha mmg xdpt ape yg kite nak..
Unknown said…
sayang oi, lame nye tak online. hehe bile nak cte pasal paper paper ko nye? aku nak dengar.
amboi, hebat aih english hang~
humbleServant said…
saarah : aku baru dapat hidayah Allah..
tak usaha, tak berjaya ",
maaf lama tak ziarah blog ko,,ngeh3!!

auni : hehe, hebak lah sgt english kawe tuh.. paper bi, essay kawe buak mace dale upsr.hehe

insyAllah, nanti aku post lagi pasal exam
mf tak ziarah blog ko
",

Popular Posts